Pokud nejste odkazování, tak neexistujete

Mnoho provozovatelů webů si myslí, že když jejich web dobře vypadá a nabízí originální obsah, tak mají vyhráno a návštěvníci.

Mnoho provozovatelů webů si myslí, že když jejich web dobře vypadá a nabízí originální obsah, tak mají vyhráno a návštěvníci se jen pohrnou. To bohužel není pravda a návštěvnost v drtivé většině případů rapidně nezvýší ani mediální reklama či jiný druh propagace. Většina uživatelů internetu totiž nezná přímo adresu stránky, kde by mohli najít to, co aktuálně hledají. Místo toho použijí webový vyhledávač, který za ně „projde“ internet a nabídne jim, které stránky by mohly nabízet to, co hledají. Je tedy důležité, aby i Váš web byl v tomto hledání nalezen. Proto musí web splňovat určitá kritéria, jejichž vystavění ale musí předcházet SEO analýza.

Analyzujme – vyplatí se to

Takový analytik obvykle dostane pod ruku web s úkolem prověřit jeho strukturu a najít možnosti vylepšení v určitých směrech. Analytik se podívá, zda-li na Váš web vede dostatečné množství zpětných odkazů a pokud ne, tak podnikne kroky nezbytné pro nápravu, například registraci webu do nějakých katalogů a tak podobně.


This article was written by